Sensoriniai skaitymai bibliotekoje su 3 b kl.

  • Paskelbta: 2023-10-31
  • Kategorija: Renginiai

   Dar prieš rudens atostogas 3 b kl. (mokyt. Beata Balkūnienė) moksleiviai buvo susirinkę gimnazijos skaitykloje susipažinti su sensoriniu skaitymu. Kas tai? Tai skaitymas kitoks, neįprastas, tai edukacinė programa vaikams, tarp jų ir turintiems autizmo spektro arba kalbos ir komunikacijos sunkumų. Žinoma, šią edukacijos formą galima pritaikyti ir minėtų negalavimų neturintiems vaikams, jiems tokia forma NENUOBODU skaityti, girdėti ir net „jausti“ tekstą.

   Sensorinių skaitymų eigą sudaro trys dalys – istorijos skaitymas pasitelkiant pojūčius, praktinė užduotis pagal knygos tekstą, žaidimai.

   Taigi pradžioje edukacinio susitikimo bibliotekininkė visus supažindino su taisyklėmis, lėtai skaitė knygą „Морковь“ (aut. Пранас Машётас), moksleiviams buvo išdalintos morkinės ir žydros spalvos kortelės, kai nuskambėdavo žodis „морковь“ – turėjo būti keliama morkinė kortelė, nuskambėjus žodžiui „Балтрукас“ – mėlyna kortelė (tai reikalauja itin atidaus teksto klausymo, o vaikai supranta tai kaip „rimtą žaidimą, todėl stengiasi koncentruoti dėmesį).

   Knyga su moralu pasirinkta neatsitiktinai, mat mokoma joje NEVOGTI, o morka – rudens daržovė, užsimerkę bandėme ją netgi užuosti.

  Praktinė užduotis: baltame popieriaus lape vertikaliai reikėjo parašyti žodį „МОРКОВЬ“, o aptarę pagrindinius kūrinio veikėjus bei temą, moksleiviai prie kiekvienos vertikalios raidės užrašė tai pagrindinei temai būdingą žodį ar žodį iš šalia esančios raidės. Iš surašytų žodžių turėjo sukurti sakinį-moralą temai VAGYSTĖ.

   Manome, kad mums pavyko!

   Iki kitų susitikimų!

Autorius:
Bibliotekos inf.

Nuotraukos:
Bibliotekos fotokronika

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas