Pedagoginis tėvų švietimas

Straipnis tėvams:

Egzaminų stresas. Kaip padėti vaikui?

Brandos egzaminai ar Pagrindinio ugdymo pasitikrinamieji darbai – neišvengiama dažno jaunuolio gyvenimo dalis. Tačiau vieniems mintis apie artėjančius egzaminus tesukelia nedidelį nemalonumo jausmą, o kitiems – siejasi su labai dideliu stresu, baime neišpildytais lūkesčiais. Anot mokslininkų, stresas – tai tam tikrų įvykių, kuriuos mes laikome grėsmingais, sunkiais, vadinamų stresoriais, suvokimas ir reagavimas į juos. Deja, dažnai aplinka (tėvai, mokykla) tą mokinių suvokimą ir jų interpretavimą gali tik sustiprinti/paaštrinti.

Straipsnis "Pozityvaus vaikų auklėjimo principai"

Tėvai vaiko raidoje užima neabejotinai svarbiausią vietą. Praktika rodo, kad šeima gali suformuoti augančio žmogaus pasitikėjimą savimi, išmokyti jį spręsti problemas ir gyventi visavertį gyvenimą. Tačiau tėvystė šiuolaikiniame pasaulyje – nelengvas iššūkis. Galbūt dėl to jaučiamas toks didelis susidomėjimas auklėjimo klausimais. Patariamųjų straipsnių ir literatūros šaltinių gausa tik patvirtina šios temos aktualumą. Kaip bendrauti su vaiku, auklėjimo taisyklės – tokių ir galybės kitų straipsnių antraštės mirga populiariuose naujienų portaluose. Visgi tokioje patarimų/ patarėjų gausoje nesunku pasiklysti. Todėl norėčiau pasiūlyti tik kelis esminius bendravimo su vaikais principus, suformuluotus John Gray, ir kiekvieną iš jų aptarti, papildama praktiniais pavyzdžiais.

Rekomendacijos tėvams. Kaip padėti vaikui mokytis?

  • Pirmiausiai reikia nustatyti rėmus – kas vaikui leidžiama, kas ne. Prie šių rėmų turi prisitaikyti ne tik vaikas, bet ir patys tėvai. Jų vaidmuo – padėti vaikui suvokti režimą – tvarką, kaip reikia mokytis.

Knyga

Roma Vida Pivorienė
Jolanta Šabliauskienė

Metodinės rekomendacijos

Paskaita

Dokumentai

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
3. 09.55 – 10.40
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.55 – 10.40
  • 4. 11.00 – 11.45
  • 5. 12.05 – 12.50
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.50 – 15.35
Logo